عرض تشکر
خدای عشق و زیبایی
درباره وبلاگ


سلام ممنونم که وبلاگ من رو انتخاب کردید اگر نظر بدین ممنونتون میشم

پيوندها
lov6
جالب
زیر سایه خدا
عشق من وتو!
حرف دل
دخترك دلشكسته
زيباترين وبلاگ (شاهورد)
حريم عشق
sms و اخبار روز
سایت تفریحی
پرنیا و حوریا
غمگین خسته
اهریمن موزیک 121
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب و آدرس hatoor.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
مهدیه

آخرین مطالب


 
یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 12:48 :: نويسنده : مهدیه

سلام خوبین؟ این مطلب و گذاشتم تا فقط تشکر کنم

اول از همه از خواهر زاده ی عزیزم غزاله جون یا همون پرینس غزل تشکر کنم که تو مطالب خیلی کمکم میکنه

بعدشم از برو بچ ایران جوک که واسم مطلب میفرستن ممنونم واقعا بهم لطف دارن

حالا نوبت میرسه به اونایی که وبم سر میزنن از همه بچه های ایران جوک ممنونم همه داداشا و آبجی های گلم ممنونم که به وبم سر میزنین همتون و دوست دارم

بزارین یک جور دیگه بگم کلا بچه های ایران جوک خیلی باحالن

دیگه سرتون و درد نمیارم

راستی اگه دوست داشتین درباره بچه های ایران جوک, میتونین اینجا نظر بدین

 



نظرات شما عزیزان:

هدیه
ساعت6:38---4 ارديبهشت 1390
وب لاگ بتحالی داری مهدیه جون

مجنون
ساعت0:42---31 فروردين 1390
شما که خوبین همه به دوستتون دارن
وقتی وبلاگ به این خوبی دارین دیگه نور علی نور میشه


ghazaleh
ساعت16:29---30 فروردين 1390
سلام مرسیییییییییییییییییییی




خیلی خوشحال شدم ازم تشکر کردی گلمممممممممممممممم






ghazaleh
ساعت16:28---30 فروردين 1390
سلام مرسیییییییییییییییییییی

خیلی خوشحال شدم ازم تشکر کردی گلمممممممممممممممم



a_736
ساعت12:32---30 فروردين 1390
وبت خخخخخخیلی خوبه ای ول

مجنون
ساعت12:29---30 فروردين 1390
ابجی یک یدونه خودم ماه ماه

مهدی
ساعت20:40---29 فروردين 1390
بچه های ایرانجوک به داشتن دوستی مثل شما افتخار میکنن.
موفق باشی


شیده
ساعت14:06---29 فروردين 1390
موفق باشی عزیزم وبت خوشکله مثه خودت

علیرضاღ♥ღ
ساعت11:18---29 فروردين 1390


محمود
ساعت11:14---28 فروردين 1390
ابجی وبلاگت خیلی قشنگ دستت درد نکنه موفق باشی محمود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: